2009年7月28日星期二

得獎??

在Elsa的blog里,得知自己得獎
我被搞得一頭霧水

得什么獎啊? 誰頒的啊 ?
到時是怎么一回事啊

弄清楚了 才知道原來是這么一回事
Elsa為了獎勵我 所以頒了以下的2個大獎給我
在這里我要謝謝很多人

謝謝Elsa,謝謝你,妳,他,她 。。。。。。
謝謝你們常常來我的窩里
雖然 我不常更新






The rules for these awards are:
  1. To accept the awards, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his/her blog link.
  2. Pass the award to 11 other blogs that you discovered and think are great.
  3. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.

不可能只有我一個得獎嘛。。。好東西是要和大家一起分享的。。

接招唄 !!

1. Angie - 美好時光
2. Elsa - 妈咪elsa の幸福花园
3. Carol
4. Shiahwa's Curios
5. 兜兜
6. Shanny
7. Jasmine
8. Mich
9. Ahying
10. Tortoise
11. Sisi


1 条评论: